پراندلی: نمایش استثنایی بوفون ما را به پیروزی رساند

در این دیدار نرآتزوری با گل آلبرتو جیلاردینو در نیمه اول پیش افتاد اما این بوفون بود که با مهار یک ضربه پنالتی، سه امتیاز ارزشمند بازی را نصیب آتزوری کرد.

چزاره پراندلی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، بعد از پیروزی 1-0 تیمش مقابل بلغارستان، جان لوئیجی بوفون را مورد ستایش قرار داد.

در این دیدار نرآتزوری با گل آلبرتو جیلاردینو در نیمه اول پیش افتاد اما این بوفون بود که با مهار یک ضربه پنالتی، سه امتیاز ارزشمند بازی را نصیب آتزوری کرد.

با این پیروزی، ایتالیا با 7 امتیاز برتری نسبت به ایتالیا، صعودش به رقابت های جام جهانی را تقریبا قطعی کرده اما پراندلی فراموش نکرده که تیمش در دیدار دیشب تا اندازه ای خوش شانس نیز بوده است.

او به خبرنگاران گفت:" جیجی با یک نمایش استثنایی، نتیجه را حفظ کرد. خیلی خوب است که علی رغم به دردسر افتادن، در نهایت پیروز شوید.

بلغارستان در دقایق پایانی خیلی حمله کرد؛ آنها دست به قمار زدند و این قابل پیش بینی بود که دچار مشکل شویم."

پراندلی در این دیدار با توجه به غیبت بالوتلی، اسوالدو و مونتولیوو، تغییرات زیادی در تیمش ایجاد کرد و پراندلی معتقد است که این تغییرات دلیل نمایش پر فراز و نشیب تیمش بود.

" متاسفانه در این دیدار به دلیل مصدومیت ها، ما سه تغییر داشتیم که شرایط را برای مان پیچیده کرد. سطح آمادگی ما در بهترین شرایط نیست و این شرایط را بسیار دشوار کرد."

شاگردان پراندلی اکنون از سه دیدار باقی مانده، تنها به یک پیروزی نیاز دارند تا صعودشان به جام جهانی را کاملا قطعی کنند. آنها سه شنبه شب باید در تورین میزبان جمهوری چک باشند.

" ما تلاش می کنیم تا هر یک از بازیکنان مان را که می توانیم به شرایط مطلوب برسانیم.

این آخرین شانس چک است و من به بازیکنانم هشدار می دهم که با بی خیالی بازی نکنند. ما باید تمام تلاش مان را بکنیم."